Wednesday, October 12, 2016

Ultimate Dag Trading Setup 4k Monitors Kom Lenovo , Dell , Samsung

Ultimate Dag Trading Setup 4k monitors kom. Lenovo, Dell, 038; Samsung Gratis Vir 2 weke dan verantwoordelik maandelikse tarief: 2 WEEK GRATIS verhoor + CHAT ROOM + ALERTS FOUSTV. Promo Kode: elite14 Wat 'n jaar dit is. Maart was my grootste wins maand hark in $ 60,000 + in besef winste dag handel pennie aandele en klein pette almal leef op FOUSTV met my bewys FOUS4 handel strategie. Nuuskierig wat $ 60,000 Kontant lyk. Boom! Dit is my mees graag pic op Facebook! Ek en my studente sukses gaan voort om eksponensieel te groei soos meer en meer van my studente en ek het sukses in die aandelemark met my stelsel! Maar wat ek wou praat oor hier is die uiteindelike dag handel opgestel. Tans loop ek 6 handel monitors op 27 "HD 2560x1440 monitors. Dit is pretty awesome. Ek het 'n groot hoeveelheid van die skerm Real Estate om alles te sien. Ek het ook al hierdie dinge rig op 'n elektroniese opstaan ​​lessenaar. Die Styging 950 wat sal hardloop ya oor $ 3200. Ek het die volle uitgedos Zody leer uitvoerende voorsitter wat $ 1400. alles in ag genome die hele stel is meer as $ 10,000. Maar, Im mal. Ek het vriende wat handel slegs op 'n enkele laptop, en dis wat ek doen wanneer ek reis en nog bank maak! Ek is mal oor speelgoed Maar met wat gesê. Ek kan die verandering van my opstel hier sodra die nuwe 4k monitors kom hierdie week! Terwyl my 6 monitor opgestel lyk freaking awesome. Die moeilik om te hê oor die hele plek om te kyk. Sy strainful op die oë en gesig spiere voortdurend hoef te kyk. af, links, regs vir ure terwyl handel. Met die nuwe 4k monitors ek kon net 3 monitors op daar maksimum uitset resolusie en kry semi naby aan dieselfde skerm Real Estate ruimte. Toe ek die eerste 2560x1440 monitors gekoop hierdie HP 27 "Ek betaal $ 750 vir elke! Maar nie Dell, Samsung, En Lenovo is die vrystelling van 'n nuwe lyn van 4k monitors op 'n baie bekostigbare prys. In die feit dat die Samsung is nou te koop vir net $ 599 i net lees in hierdie rekenaar wêreld artikel hier Nie seker watter monitors Ek sal gaan met nog. Maar ek sal sekerlik die opgradering te 4k monitors op 'n sekere punt in die nabye toekoms.


No comments:

Post a Comment