Wednesday, October 5, 2016

The Wizard Of Duke Street

The Wizard of Duke Street EVE Navorsing Alt Navorsing in EVE Online is 'n stadige, ongemaklike proses. Dit is hoofsaaklik stadig omdat die navorsing slots in NPC stasies het projekte in lyn om dae, moontlik maande vooruit. Dit is moontlik om hierdie te kry deur die huur van navorsing slots in-speler besit stasies (POS), of selfs deur die bou van jou eie. Hulle is die enigste vorme van stasies dit die moeite werd te bou in die hoër sekuriteit gebiede, regtig. Die bou van 'n hoë-sek POS verg egter 'n uitstekende punteleer met die organisasie wat beheer oor die stelsel wat jy wil om op te bou in te hou, sowel as 'n hel van 'n baie ISK, beide begin en duur voort. So wat gaan moet wag vir my. Maar te huur slots, daar is dikwels 'n noodsaaklikheid om 'n lid van ten minste dieselfde alliansie as die maat of speler wat die stasie besit wees. So my hoofkarakter is nie van plan om vreeslik goed doen op daardie - maar 'n alt wat hul eie, een-karakter korporasie het kan mooi te doen. In daardie lig, ek gaan sit gisteraand en geskep Q'eng Ho. 'n Caldari Achura wat uit die karakter skepping proses met Laboratorium Bedryf V. gekom Sodra ek het die kontant om te spaar, sal ek hom genoeg gee om sy eie korporasie te skep - Sierra Tango Navorsing. Miskien, of suiker Tarra Navorsing as ek voel retro. Of iets heeltemal anders. Ho kan dan saam met 'n navorsingsprojek alliansie, en kry toegang tot die lekker sappige navorsing posisies met enkele ure op die klok, en dit sal baie lekkerder bloudrukke vir Atrakus voorsien - my - te vervaardig uit. Die enigste probleem, regtig, is in die kry van die bloudrukke vir hom en ek sal 'n paar grawe doen oor die onderwerp van hoe om items tussen Alts oordra. Dit sal veral interessant wees wanneer Ho gaan sit by 'n navorsingstasie iewers, en Atrakus is iewers anders bedryf heeltemal. Ek kan hê om te kyk na die skep van koerierdienste kontrakte; Ek wil nie dat daar nog baie tyd te spandeer doen shuttle loop oor tien of twintig spring reise. Nice, hoogs nagevors bloudrukke, al is. Iets om na uit te sien! Geplaas deur Drew Shiel op 22 Augustus 2007 09:31


No comments:

Post a Comment